.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای ربیع فلاح تا دیر نشده واکنش نشان بدهید
رضا تیموری

رضا تیموری: در حالیکه برخی استانداران نسبت به تنزل جایگاه روابط عمومی در استانداری واکنش نشان دادند اما استاندار مازندران تاکنون واکنشی نشان نداده است .

پس از اقدام عجیب و غریب دولت مبنی بر تنزل جایگاه روابط عمومی در استانداری ها برخی از استانداران نسبت به این موضوع واکنش نشان داند اما ربیع فلاح تاکنون به این موضوع واکنش نشان نداد و اهالی رسانه در مازندران همچنان منتظر واکنش استاندار مازندران نسبت به این موضوع هستند.

اینکه انگیزه و هدف چرا محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اتخاذ چنین تصمیمی چه بوده هنوز مشخص نیست اما مسئولین مرتبط باید با توجه به جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها در استانداری ها، نسبت به این تصمیم اشتباه واکنش نشان دهند .

تصمیم به تنزل جایگاه ادارات کل روابط عمومی به بخشی از اداره کل حوزه استاندار، تناقض آشکار با بند 4 آیین نامه نحوه فعالیت، وظایف واختیارات مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی، مصوب 23 اردیبهشت 1386 هیات وزیران مبنی بر انتصاب مسئول روابط عمومی توسط بالاترین مقام دستگاه اجرایی و فعالیت روابط عمومی زیرنظر مستقیم همان مقام منصوب کننده، می باشد، ضمن اینکه اجرایی کردن این ساختار جدید و حذف ادارات کل روابط عمومی از استانداری ها و به تبع آن از استانها، به جریان ارتباط دولت با رسانه ها و مدیریت افکار عمومی، لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.

به جرات می توان گفت مجموعه پرسنل و مدیریت زحمت کش روابط عمومی استانداری مازندران بار اصلی انتقال اخبار مقام عالی استان و معاونین وی به دوش کشیدند و نباید با تصمیم کارشناسی نشده افرادی در دولت، این حلقه ارتباط بین استاندار و معاونین وی با رسانه ها را تضعیف و کمرنگ کنند.

امیدواریم تا دیر نشده ربیع فلاح علاوه بر واکنش نسبت به این موضوع از دیگر استانداران نیز بخواهد نسبت به این تصمیم نوبخت واکنش نشان داده و مانع این کار شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.